23 lip 2009

retro glamour

wrzucam ciepłe jeszcze karteczki z retrowymi obrazkami, mam do nich słabość i już {do tych;)obrazków} pojawiły się w nich srebrne i złote maszynowe przeszycia{stąd ten glamour:)}, które nadają karteczkom sznytu i elegancji...zaczęły się również pojawiać pierwsze własnoręcznie przeze mnie wydziergane szydełkowe kwiatki, normalnie pękam z dumy:P niestety jak zwykle zdjęcia nijak się mają do rzeczywistości na niekorzyść tychże, prawda coco?
fotki powiększają się po kliknięciu




4 komentarze:

  1. oooo, zdecydowanie zdjęcia nie oddają ich uroku!!! cudne są te karteczki i widzę, że wróżki dołożyłaś? chyba, że je przeoczyłam, co moglo się oczywiście zdarzyć, jako że byłam dość zmęczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam zgłosić reklamację bo mi zjadło komentarz:(

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja się pochwalę - ta trzecia należy do mnie - i jest świetna!!! śliczne kolorki, dodatki...no i te przeszycie... o którym mogę pomarzyc bo moja maszyna nie ma takiego ściegu :) :)
    Dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń