20 lip 2009

dzieciowo-kartkowo

dementuję pogłoski o rzekomym zaniechaniu prowadzenia bloga:P
po prostu próbuję przemóc jakoś moje komputerowe lenistwo na dowód tego wrzucam kolejną serię kartek, tym razem będzie na dzieciowo:P strasznie lubię takie klimaty. Na dalszą prezentację cierpliwie czekają narodzeniowe i jubileuszowe karteluchy oraz retro album nad którym z wypiekami na twarzy pracowałam w ten weekend...pojawiły się też w międzyczasie próby biżuteryjne, ale najpierw muszę opanować sztukę robienia zdjęć kryształkom:P




4 komentarze:

  1. Żaba i karoca to moje faworytki. Zresztą bardzo lubię te stemple :).
    Żałuję, że w mojej pięknej kochanej maszynie nie ma tego ściegu z karocowej kartki...

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczki fantastyczne - delikatne, świetnie wykończone - bardzo mi się podobają :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ta z dziewczynką i kotami są naj naj, ale podobają mi się wszystkie!!! bombowe!!!

    ps. a fotografowanie kryształków, to wyższa szkoła jazdy, więc się przejmuj za bardzo i pokazuj kolczyki!!! :)

    OdpowiedzUsuń